Alla inlägg under april 2017

Av Simon Davidsson - 3 april 2017 13:26

Jag är för fjärde gången i rad representant för Växjö butikslag, denna gång lyckades jag även ta hem Växjömästerskapet, vilket jag även lyckades med 2015.  Förra året kom Växjö tvåa i turneringen, en mycket stark insats även om det sved ganska ordentligt att förlora finalen. Vem kommer ihåg andraplatsen? 


Sm denna gång blir den sista i sin pånyttfödda form (den som startades 2014) eftersom nationals kommer tillbaka till höst. 


Den största frågan är om någonting kommer att bli bannat i Standard innan Sm hålls, min förhoppning är det inte gör det, banningar kostar oftast mer än de smakar, då folk som införskaffat korten blir arga och tappar förtroende, samtidigt som banningar ofta känns som en rekation på gnäll från folk. Istället för att försöka bryta ett format och slå de bästa lekarna så förväntar man sig att någon annan "gör något åt problemet"


I växjös lag ingår denna gång förutom mig Mikael Sellen (Hans andra gång i rad), Mikael petterson och rickard gustavsson.

Presentation

Omröstning

Bästa Guildet i Guilds of Ravnica Draft?
 Boros
 Dimir
 Golgari
 Izzet
 Selesnya

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards